środa, 1 czerwca 2016

Trail- nowy magazyn dla biegaczy




 Lato Leśnych Ludzi


Trail- nowy magazyn dla biegaczy



Trail #1

   „Znacie powieść Marii Rodziewiczówny Lato leśnych ludzi? To piękna historia trzech przyjaciół, którzy spędzają lato w leśnych ostępach, podziwiając piękno przyrody, respektując ją i żyjąc z nią w zgodzie. Towarzyszy im chłopak z miasta, który przy bardziej doświadczonych kompanach uczy się życia w puszczy, poznaje jej piękno i napawa się jej witalną siłą.”

 

Tymi słowami witają się z nami autorzy nowego magazynu dla biegaczy Trail- krok do natury. To magazyn dla tych, którzy betonowe i asfaltowe ścieżki biegowe wolą zamienić na leśne drogi i chcą biegać tam „gdzie horyzont nie jest zasłonięty przez betonowe mury”.



W magazynie przeczytacie m.in. o tym, jak i gdzie zrobić pierwszy krok z miejskich chodników ku naturze. Jest  też o biegach górskich, o bieganiu z psem, bieganiu naturalnym i bieganiu z dziećmi. Z zaciekawieniem przeczytałam relację Piotra Hercoga ze zwycięskiego biegu przez skute lodem Jezioro Bajkał, który okazał się długą, zimną, samotną walką samego ze sobą przeciwko siłom natury. Uśmiechałam się pod nosem czytając o tym, jak James biega po bułki ze swoim psem Polą, i że jej ogon z radości mógłby wywołać przeciąg. Zaraz, jak tylko skończę pisać tego posta, biegnę do domu, żeby przygotować Koktajl prosto z lasu wg przepisu Joanny Joko Kowalczyk –blogerki. Popijając napój będę studiowała ścieżki biegowe w Polsce. Zamierzam nawet wyrwać z magazynu kilka stron, żeby stworzyć swój własny biegowy zeszyt, który będę zabierać w podróż.

Na stronach magazynu Trail jest też kilka słów początkującej biegaczki trailowej w mojej osobie. Trochę ze zdziwieniem przyjęłam propozycje napisania krótkiego tekstu do tej gazety, bo nie próbuję się porównywać do wytrawnych i profesjonalnych biegaczy z innych stron tego magazynu. Napisałam prawdę o moim nowym odkryciu, czyli o bieganiu w lesie, do którego całe życie bałam się nawet sama chodzić. Ja jestem człowiek z miasta, dziewczyna wychowana w miejskiej dżungli, w lesie bloków i wśród szumu aut. Bieganie w lesie to dla mnie zupełna nowość i piękne odkrycie.

Moje Odkrycie/ Trail #1
Trailowe ścieżki idealnie nadają się do uprawiania Slow Sportu. Bieganie blisko natury jest przyjemne i odstresowujące. Pewnie dlatego nasze logo tak pięknie prezentuje się na stronach magazynu Trail.

Slow Sport/Trail #1


Zaczyna się lato, a natura aż woła, żebyśmy spędzili trochę czasu na jej gościnnych szlakach. To co, macie ochotę choć na chwilę zamienić się w Leśnych Ludzi??? Wkładajcie buty i ruszajcie na TRAILOWE szlaki. Do zobaczenia w zaczarowanym lesie:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz